سبد خرید

رفع اختلالات گوارشی با بره موم

 

رفع اختلالات گوارشی با بره موم یکی از فواید این فرآورده زنبور عسل است. اختلالات گوارشی ( معده و روده ) همچون ترش کردن ، کاهش اشتها ، افزایش و کاهش اسیدیته ، تهوع ، زخم و ورم معده یا اثنی عشر و … می باشد که در ادامه به بررسی تاثیر بره موم بر این ناراحتی ها می پردازیم.

درمان اختلالات معده و روده با بره موم

 

اختلالات گوارشی

دکتر ماکاروف نویسنده روسی در کتاب « درمان با بره موم » به بررسی و نتایج به دست آمده توسط بره موم بر روی بیماریهای گوارشی پرداخته است. ایشان این ماده را برای درمان تهوع ، ترش کردن ( سوزش سر دل ) ، کاهش اشتها ، افزایش اسیدیته (اسید زیاد) و کاهش اسیدیته (اسید کم) استفاده می کرد.

او برای بیماران 20 قطره عصاره بره موم ، 3 بار در روز را تجویز می کرد. پس از 5 روز تمامی بیماران دردشان بر طرف می شد و اسیدیته به حد طبیعی می رسید. دکتر ماکاروف بره موم را برای درمان زخم و ورم معده یا اثنی عشر پیشنهاد کرد. او اظهار داشت که بهبودی یا درمان با بره موم خیلی سریعتر از دارو های رایج صورت می گیرد.

در سال 1997 محققین روسی ، با بره موم 48 کودک بین سنین 2 و نیم ماهه تا 3 ساله با عفونت طولانی مدت روده ای را درمان کردند. نتایج نشان داد که عفونت های روده و کندی حرکات روده بر طرف شده است.

اصولا اینگونه بیماری های التهابی باعث تخریب انتروسیت ها می شوند ، چیزی که مشخصه ی طبیعی بودن فلور و میکروبی در روده ی بزرگ است و بدنبال آن تضعیف شدن ایمنی عمومی می باشد.

 

رفع اختلالات گوارشی با بره موم

10% محلول بره موم را برای درمان کودکان استفاده کردند. 35 کودک (75 درصد) در این آزمایش بهبود قابل ملاحظه یافتند. علائم مسمومیت ناپدید شدند ، تعداد دفعات مدفوع کاهش یافت و کودکان اضافه وزن پیدا کردند. در حالیکه گروهی که با داروهای رایج و بدون بره موم تحت درمان قرار گرفتند تنها 40 درصدشان بهبود پیدا کردند.

 

 

 

انواع محصولات بره موم عبارتند از:

 

منبع: صفحه 133 از کتاب بره موم دارویی طبیعی از کندو زنبور عسل

 

Rate this post